Tuesday, November 1, 2011

Innalillahiwainnailaihirojiun...

Bismillahirahmanirrahim...

Sesungguhnya kami telah dkejutkan dengan berita pemergian ibu saudara yang menetap di Kuantan awal pagi ini. oghang umah dapat call dalam pukul 2.30am and kami betul2 terkejut. kebetulan pula kereta kami tiada, so memang aku imagine takkan muat untuk aku ikut sama melawat sebab kereta dah penuh ngan mertua and atok. selepas tu mmg aku tak dapat tidur nyenyak and rasa bersalah yang amat. sambil siap2 nak pi ofis, baru aku terfikir. kenapalah aku tak tumpang aje adik ipar. confirm diorang pun pegi. masyaAllah. kenapalah aku tak terfikir langsung. walau apa pun, aku tetap mendoakan roh arwah sentiasa dicucuri rahmat dan ditempatkan disamping mereka yang beriman serta diampunkan segala dosanya. Amin ya Rabb...

No comments:

Post a Comment