Sunday, July 24, 2011

Stanza Cinta

Bismillahirrahmanirrahim..


Sekarang aku tengah demam drama stanza cinta yg ditayangkan every sunday@9.30PM. Adoi... aku paling tak suka kalau drama yang ditayangkan seminggu sekali. terseksa rasanya nak tunggu for next episode. Since aku tau yang drama ni diadaptasi from novel, aku pun cuba nasib cari novel ni kat kedai buku 'BADAN'. Berpinau mata mencari, tapi mungkin dah tertulis bukan rezeki aku :(

Takpelah, kalau dah rezeki, insyaAllah pasti akan dapat cuma mungkin lewat cket :) Tapi from comment yang aku baca dari blogger yang dah khatam novel stanza cinta, waduh... itulah cerita yang paling aku tak minat. hero pilihan meninggal. huhuhu... Tapi kalau kita muhasabah diri, memang it's normal orang yang baik2 akan kembali dulu mengadap Allah kerana Allah sayangkan mereka dan tidak mahu mereka melakukan lebih banyak dosa. Wallahualam... Yang pasti, novel stanza cinta boleh membuatkan pembaca bermuhasabah diri padaNya. insyaAllah akan aku usahakan utk memiliki novel 'STANZA CINTA'. Tunggu........... :D

No comments:

Post a Comment